Ufo juni

Mitt ufo för juni är att sticka klart mina Cloette’s Afterthought strumpor som fina Anna (Yarnesty) har designat. Jag använder mig av resterna som blev över efter min adventskalender från Limmo design. Jag tror att jag kommer få garn över så att det räcker till ett par strumpor till, med kanske lite skarvar från annat garn. Men till minst 4 par strumpor räckte garnet i adventskalendern och det tycker jag är över förväntan.

Att det blir dessa strumpor som får bli mitt ufo har att göra med att Anna har en vår KAL som tar slut nu i början av juni och jag vill så gärna att mina strumpor är klara så att jag kan vara med och tävla i den KALen.

Kommentera

