Utökning av stashen

Igår när vi kom hem från förlossningen och patienthotellet innan Esther kom hem från mormor och morfar gick jag och Fredrik ner en sväng på stan. Vi gick inom grand magasin nystat och jag belönade mig med två nystan strumpgarn.

image

Jag hade redan innan bestämt mig för att jag skulle ha ett rosa enfärgat och ett gult enfärgat, jag är nöjd med vad jag kom hem med. Dock har det inte blivit stickat en enda maska idag. Jag vet inte när det hände senast men med en mammig treåring, en hungrig bebis och släktbesök så blir det så ibland. Får se om det blir mer i morgon.

Kommentera

