Födelsedagspresent i förskott och tidning

Jag fick en födelsedagspresent i förskott av min svägerska. En jätesnygg väska. Fick förslaget stickväska men tänker uppgradera den till handväska.

image

image

Den undre bilden är mest rättvis i färgåtergivningen.

Idag såg jag alla de fina projekten som är med i den inofficiella harry Potter sticktidningen. En massa fina mönster var det i den vilket innebär att jag vill ha tidningen. Men den kommer på grund av upphovsrätt bara säljas i USA. Jag funderar nu på hur jag ska få tag på den samt även downton abbey tidningen som kommer senare i höst.

image

2 thoughts on “Födelsedagspresent i förskott och tidning

Kommentera

