Septemberkalen

Podden en podd om garn har hela året haft lite olika kalar. Nu i september är det dags för bokstaven S. Jag har laddat upp med en hel del S projekt som jag vill göra under månaden. Om jag klarar det vet jag inte. Men det är i vart fall en plan och något att utgå ifrån.

  • Sittunderlag
  • Stopover
  • Snigelvantar
  • Strumpor till Ernst

Fyra projekt. Blir jag klar med två av de så får jag vara nöjd. En sammanfattning över stash o metern kommer förhoppningsvis i morgon och då även utvärdering om hur augusti har gått.

Kommentera

