Stash o meter juni

Nu är juni slur vilket innebär att halva året har gått

Avmaskat: 2006

Gett bort:0

Fått: 328

Köpt: 1545

Resultat för månaden: -133

Summering för året: +2425

Målen för juni var

Sockmadness 5, deadline 2/6
Vantar till mannens kollega, deadline 5/6
Yarnesty springKAL (så jag kan klar med den, deadline 6/6)
Sockmadness 6
Mönstret i designeralongen som vi inte vet än vad det blir
Ravello (en rejäl bit så jag har chans att bli klar med hela till den 31/7)
Sockmadness 7

Jag lyckades över förväntan med målen i juni. Jag lyckades med alla mina mål förutom runda 7 i sockmadness. Hej mig.

Målet i antalet meter var att jag skulle ligga på +- 0 meter och det lyckades jag inte med. Men 2425 meter plus är inte så farligt. Jag får helt enkelt försöka sticka lite fortare i höst än vad jag gjort hittills.

Målen för juli kommer vara ganska så blygsamma enligt mig

* Ravello

* Sittunderlag till Esther

* Grytlapp i designeralongen

Kommentera

