Projekt påsar

Jag är lite efter men jag har ganska så nyligen kommit fram till att även om plastpåsar är bra i storlek till stickningar så är det inte så snyggt att ha de liggande runt om i huset. Så jag bestämde mig för att beställa ett par från min vän Anna. Hon skickade två snygga till mig en med tepåsar och en med döskallar. De passar precis lagom till småprojekt. Jag har haft de till strumpstickningar och nu har jag en disktrasa i den ena och en mössa till en kompis bebis i den andra.

Kommentera

