Bloggat mer än 10 år

Jag följer bloggen Clara Stickar och har gjort det länge, flera år. Hon skrev häromdagen att hennes blogg fyller 10 år. Jag var då tvungen att gå tillbaka och se hur länge jag har bloggat. Detta är min andra blogg och den startade jag i september 2012 så i snart 5 år alltså. Men innan dess hade jag bloggen kidassticksida.blogg.se och där skrev jag mitt första inlägg den 12 april 2007. Jag har alltså bloggat i 10 år och 2 månader. Hjälp vart har den tiden tagit vägen? Det var kul att gå tillbaka och titta i den gamla bloggen på vad jag stickade då och vad jag stickar nu. Jag har utvecklats en hel del i min stickningen. Undra om bloggen kommer finnas kvar i 10 år till. Vem vet, jag hoppas det.

Posted in Ida

2 thoughts on “Bloggat mer än 10 år

Kommentera

