Teststickning Villemo

Jag blev personligen kontaktat av Anna Friberg aka Yarnesty fd AlpakkaAnna och fick fråga om jag ville testicka hennes nya mönster Villemo. Jag tvekade lite eftersom att sockmadness är i full gång men jag är ju inte den som kan säga nej när det kommer fina teststickningar så jag hoppade på. Jag fick stickat ett par fina sommarstrumpor och de blev klara i tid.

20170505_182735_medium2

Som vanligt kan jag verkligen rekommendera Annas mönster. De är lättlästa och lättstickade samtidigt som det händer något nästan hela tiden.

2 thoughts on “Teststickning Villemo

Kommentera

