Sockmadness

Det var ett tag sedan jag gjorde någon uppdatering här så  jag har inte mindre än tre par sockmadness strumpor att rapportera om. Jag kan även meddela att jag fortfarande är med in leken och nu väntar på mönstret för omgång 5.

Det andra paret i sockmadness var Mood madness. Ett kul geometriskt mönster med två färger.

20170418_122830_medium2

Sedan kom Lambs and Chickens and Bunnies, Oh My! Flerfärgsstickning i många färger med just får, lam och hönor på benen.

20170503_201244_medium2

Det senaste paret heter Symphonie socks och är flätstickning med pärlor i två färger.

20170516_080338_medium2

Som jag nämnde ovan så väntar jag nu på att nästa mönster skall komma. Det skall bli spännande att se vilket det blir och hur det skall se ut. Jag jobbar aktivt för att stanna kvar i tävlingen ett tag till

Kommentera

