När man verkligen sätter igång går det undan

Jag blev ganska fort klar med mitt ufo för månaden för när jag väl satte mig ner med vanten tog det inte mer än tre dagar innan den var klar med tummar och trådar fästa. Jag var riktigt nöjd med min effektivitet.

20170228_221243_medium2

Nu har jag bara ett par vantar kvar innan jag är klar med de som krävs till förskolan. De kommer dock får väta ett tag eftersom jag har fått en beställning av Fredrik på ett par vantar till en person so han gärna vill ge ett par vantar till som uppskattning för det som hon gör. Men ett par vantar till skall jag nog kunna klämma in.

Kommentera

