Ufo för Mars

Mitt ufo för mars är inte så gammalt. Jag la upp det i januari. Men sen tog det stopp. Det är det tredje paret vantar av de fyra som skall ges till Esthers förskolepedagoger när hon slutar till sommaren. Eftersom att sockmadness drar igång i veckan också så känner jag att tiden börjar bli lite tight. Jag är klar med den första vanten och har kommit ungefär halvvägs på vante nummer två jag har sen även båda tummarna kvar att sticka. Det känns som att det blir en lagom utmaning att kombinera med sockmadness och även designer a longen som jag är med i.

20170227_095224_medium2

Kommentera

