Ufo Februari

Som mitt februari ufo har jag valt mina Snape stockings strumpor. Jag började på de den 14 januari förra året när vi fick veta att Alan Rickman hade gått bort. Det vill säga den skådespelaren som spelade Professor Snape i filmerna om Harry Potter. Jag fick stickat mudden och sedan tog det stopp av någon anledning. Jag tror att det har att göra med att mönstret inte är (för mig) helt lätt att lära mig utantill. Jag får sitta och bocka av rad för rad vilket gör att det tar ganska så lång tid. Men nu skall de i vart fall bli färdiga.

20160121_223742_medium2

Kommentera

