Beekeeper blanket

År 2015 stickade jag 4 rutor till min beekeeper blanket. År 2016 blev det 7 rutor. I helgen blev det 2 rutor så redan nu är jag halvvägs jämfört med 2015 och ¼ jämfört med 2016. Esther såg mina rutor och tycker att hon skall ha filten när den är klar. Om det kommer bli så vet jag inte. Det är ingen som heller vet när den kommer bli klar.

Jag har ganska mycket garn av det gröna som är på yttersta varvet (två puffar). Så jag har tänkte mig ha ett varv grönt, ett varv blandat, ett varv grönt, ett varv blandat och så vidare. Jag tänker även fortsätta att montera rutorna allteftersom. Det kändes bra att se den växa. Jag fick även lagt upp till två nya rutor igår så kanske kanske kanske att jag har 4 rutor när januari är slut.

Kommentera

