Vad som producerades under 2016

Förra året gjorde jag en samman fattning över vad som stickats så jag beslutade mig föratt göra det i år igen

Resultatet blev följande:
• Esther 4 plagg
• Ernst 4 plagg
• Present 10 stycken
• Strumpor 12 par
• Övrigt (till mig) 4 stycken

Det som är övrigt är ett par vantar, en sjal och två mössor. Presenterna är en shrug till Esthers kompis kusin, en mössa till svärfar, tre test stickningar som inte passar någon i familjen, en halskrage till Fredrik, byxor och mössa till en kompis samt en sjal som jag kommer ge bort någon gång till någon.

12 par strumpor till mig är två par färre än förra året. Får se hur det blir i år. Det som jag tror kommer skilja är att antalet presenter kommer nog inte var fullt lika många 2017 som de var 2016 annars tror jag att åren kommer vara rätt så lika. Jag hoppas på att hinna sticka mer över huvudtaget under året och att ungarna kommer att använda det som stickas till dem.

Totalt 36 projekt och 14 607 meter blev det under året.

Kommentera

