Sockblockers

Jag har fått en del synpunkter på fotograferingen av mina strumpor. Och då att det inte är de snyggaste bilderna. Vilket jag kan hålla med som. Sagt och gjort, förra helgen tillverkade jag mig ett par sockblockers som jag skall blocka mina strumpor och sedan fotografera de på. Jag har använt mig av underlägg från IKEA så de är lite i mjukaste laget men man kan alltid sätta fast de i hörnen med hjälp av knappnålar. Det skall i vart fall bli intressant att se om jag kan få till lite snyggare bilder nu där man bättre kan se mitt stickade alster.

Kommentera

