Www.hobbii.se

Jag fick idag ett mail om att jag hade ett paket att hämta ut hos posten. Misstänkte att det var från hobbii.se och det var det. Det tog tre dagar från beställning tills att det fanns på utlämningsstället. Det är bra jobbat och de höll sitt löfte om 1-3 dagars leverans. 

I paketet fanns det 10 nystan strumpgarn a 210 meter så min garn stash har nu ökat med ytterligare 2100 meter. Av de tre översta har jag tänkt sticka fru Sergel från #tantulltusssockar och det orange och gröna tänkte jag sticka lemon också de från #tantulltusssockar. Jag fick även med en varvräknare som bonus. 

Utifrån det jag beställt och leverans så kan jag varmt rekommendera hobbii.se 

Kommentera

