Min födelsedag 

Om 40 minuter är drt en vecka sedan jag fyllde år  (och två veckor sedan Ernst fyllde år). Och i morgon är det min sista semesterdag. Vi har gjort en massa grejer under semestern som är obloggade, dessa kommer komma under hösten. 
Men tillbaka till ämnet, min födelsedag. Den tillbringade jag på utomhus badet tillsammans med ungarna och moster Mirjam. Vi badade och lekte. Det var premiär för Ernst att bada i bassäng. Sedan köpte vi sushi med oss hem. En lugn och avslappnad födelsedag. 
Lite presenter fick jag också. Bland annat en tekanna, krusbärsträd, solglasögon, armband, jordgubbsplantor, harry potter  vykort målarbok och en lejonväska.

Av Fredrik hade jag tidigare fått te och garn från Köpenhamn. Jag har beställt den nya Harry Potter boken och i augusti när det är symässa i Göteborg kommer två böcker släppas som jag hoppas kunna köpa också. 

Kommentera

