Stash o meter för juli

​Summering för juli

Avmaskat: 775

Köpt: 1390

Resultat för månaden: 615

Summering för året:7830
Månaden blev ungefär som väntat. Jag har avmaskat Ernsts byxor, ett par strumpor till Ernst och en mössa åt mig. Ökningen består av garnet jag fick av Fredrik från Köpenhamn och strumpgarn åt Esther. När Esther fick se Ernsts strumpor medelande hon att hon inte hade fått några nya tjockestrumpor på länge så hon fick välja lite tjockare garn i vår lys.

I augusti hoppas jag på mina slätstickade strumpor som även är mitt ufo, strumpstickor till Esther som är mitt os projekt. Sedan hoppas jag komma halvvägs på Mymlans klänning. 

Kommentera

