Projekt

Det finns så mycket fint att sticka och så mycket jag vill göra. Jag börjar på en massa men färdigställer inget. Vi är inne på andra semesterveckan men någon stickmojo har inte kommit tillbaka. Jag är helt enkelt för trött på kvällarna. På dagen är det en massa annat som ska förberedas och göras. 
Idag tänkte jag fixa en present till ett par tvillingar eller rättare sagt vars en present till de. Jag fick klippt ut tyget men det tog två timmar så jag kom inte längre. Jag får fortsätta i morgon. 
Shortsen till Ernst växer och det känns som att de kanske kan vara klara i slitet av veckan

Kommentera

