Stash o meter för juni 

Summering för juni

Avmaskat: 408

Köpt: 4980

Resultat för månaden: 4572

Summering för året:7215
För juni månad kan jag inte säga mer än oj. Detta var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men nu är resultatet så här. Avmaskat blev bara en shrug som Esther gav bort i namngivningspresent och Ernst tröja som även var mitt ufo. 
För juli månad så hoppas jag att det går bättre på avmaskningsfronten så att jag får avmaskat minst det dubbla dvs minst 800 meter. Vad gäller införskaffade så får vi ser hur det blir. Jag fyller ju  snart år.

Kommentera

