Midsommar och stickning

Vi är hemma igen efter att ha tillbringat midsommarhelgen på Hven. Då det officiella midsommarfirandet inte passade ihop med våra planer för dagen gjorde vi oss en egen midsommarstång. Som det dansades och sjöng runt.

Stickar gör jag men inte så mycket. Jag har helt kommit av mig. Istället har jag börjat läsa en del böcker igen. Men bara för att man inte stickar betyder inte det att man inte kan köpa garn. Jag har köpt 12 nystan semilla fino att sticka vantar i för att ge bort nästa vår 

Kommentera

