Uppmaning om uppdatering

Idag när jag var på stan mötte jag en stickekompis. Jag fick då veta att jag var dålig på att uppdatera bloggen och det håller jag verkligen med om. Jag ska försöka bli bättre men det är inte lätt att hinna med allt.

Jag är fortfarande med i strumpstickningstävlingen. Runda 5 är i full gång. Vi ska gå från 20 till 10 deltagare. Jag hoppas bli klar i morgon och att det finns plats kvar i laget. Fem av de tio platserna är redan tagna.

image

Sedan var jag med i alpakkaannas kal på instagram och där vann jag jättegulliga stickmarkörer och varvpeppare.

image

Kommentera

