Sol Angelica även kallad april ufo

I natt blev jag klar med mina Sol Angelica strumpor som då även är mitt ufo för april månad. Jag blev klar i precis rätt tid för när jag hade 8 varv kvar kom specifikationen till nästa rundan i sockmadness tävlingen och vid fem varv kvar kom själva mönstret. Jag såg till att sticka klart Sol Angelica innan jag tittade på mönstret och kände att det var väldigt skönt att få de färdiga innan tävlingen drar igång igen.

image

 

Mina strumpor är stickade i restgarner och jag vet tyvärr inte vilka. Som vanligt är de Ida diskreta…  Jag är väldigt nöjd med passformen. De sitter som en smäck. Tack Anna för ett trevligt mönster.

 

Nu har jag ett par dagar på mig att bestämma mig vad jag skall ha för ufo för maj. Jag har två alternativ, frågan är bara vilket av dem som blir bäst. Får göra en analys ikväll och bestämma mig i morgon.

 

 

Kommentera

