Stepsocktober

I oktober var jag med i en steg och strumpstickningstävling. Den gick helt enkelt ut på att sticka så många strumpor som möjligt och gå så många steg som möjligt. Fladdermöss laget som jag var med i vann.

Jag fick gått 458 000 steg och fick stickat färdigt tre par strumpor.

image

Hjärtestrumpor

image

Neville Sock

image

Ampersand

Jag har  i och med detta även kommit i mål i min sockutmaning om att sticka 10 par strumpor. Till nästa år blir det nog lite mindre.

Kommentera

