Back to business

Jag är sedan i måndags tillbaka på jobbet med allt vad det innebär. Tidiga morgnar och långa dagar. Esther är tillbaka på förskolan och Ernst har precis börjat. Min tid till stickning har därför av naturliga orsaker minskat ganska så mycket. Dels så är jag på jobbet en stor del av dagen och dels så är jag så trött på kvällen att jag inte orkar sticka så speciellt mycket.

Trots detta så har jag lyckats med att färdigställa mina curiosastrumpor.

curiosa

Detta blir det sjunde paret i min strumputmaning av 10. Det innebär att jag har ungefär 1.5 månad på mig att sticka klart 3 par strumpor till. Bland mina pågående projekt har jag inte mindre än sex par strumpor i varierande färdighetsgrad så sannolikheten att åtminstone något av dem blir klara är ganska så stor. Frågan är bara om jag hinner med tre.

Kommentera

