Bröllopsklänning

Jag gick sytt min klänning till bröllopet som jag skrev om i förra inlägget. Till klänningen hade jag dessutom den sjal som jag hade på mig när jag och Fredrik gifte oss.

image

Jag stickar lite varje dag. Dock inte så mycket som jag brukar och önskar. Esther har precis gått tillbaka till förskolan efter sommarlovet. Vi håller på att inskola Ernst på förskolan. Dessutom har vi bestämt oss för att sälja vårt hus då vi hittat ett större som passar oss bättre. Detta leder till att jag har en hel del annat att ta hand om. .

Kommentera

