Då var man 31

Idag fyller jag år, hela 31 år blir jag. Jag har blivit ordentligt uppvaktad av nära och kära.

image

Av mina föräldrar fick jag dessa bärnstensörhänge.

image

Av svärföräldrarna och svägerskan fick jag denna underbara orkidé. Dessutom i gul som är min favorit färg.

image

Avmin lillebror och svägerska fick jag denna olivolja.

image

Två nystan strumpgarn fick jag av barnen från limmo-design.

image

Och av älskade mannen fick jag en tur till stoff och stil. Jag fick tyg till tre klänningar till mig själv och lite mudd.

image

image

image

image

image

Av min sommarbyteskompis Eine på Åland fick jag ett vykort och underbara marimekko servetter. Marimekko är min favorit designer.

Jag har även fått tre stycken stickmönster på ravelry. Ett av moster och två av helt okända människor. Från USA fick jag ett brev av Bev med ett fint kort.

image

Kommentera

