Värdinnepresent

För ett tag sedan var vi bjudna till en av Esthers kompisar på middag. Mamman i familjen bodde jag granne med när jag var barn och hon har även barnvaktat mig och min bror. När man är bortbjudna bör man ha med sig en värdinnepresent. Den ständigt återkommande frågan är bara vad man ska ta med sig. Denna gång blev det två burkar med ingredienserna (behöver bara smör och ägg) till två olika kakor och instruktioner på hur gör.

image

Ganska så finurligt om jag får säga det själv.

Kommentera

