Stash o meter för maj

Då var det dags att sammanfatta stashen för maj

Gett bort: 0
Avmaskat: 0
Fått: 5100
Köpt: 1250
Resultat: + 6350 meter

Då var det återigen dags att gå plus igen. Inte så konstigt egentligen då jag fått en del garn och köpt lite.

13931 meter hade stashen ökat fram till siste april. Nu ligger ökningen totalt på 20281 meter. Jag hade en vision om att minska lagret med 2000 meter. Jag får nog revidera det till att inte gå men än 10 000 meter plus. Visionen ja, vad ska jag säga om den. Jag får än så länge plats i mina garnlådor och det är huvudsaken.

Tyvärr har det inte blivit något avmaskat alls denna månad. Varför vet jag inte egentligen. Förhoppningsvis kommer det bli bättre i juni. Jag har ju som ufo att sticka klart två par strumpor och då blir det i så fall 840 meter mindre. Men den som lever får se.

Kommentera

