Hemlispaket nr 3

Idag fick jag, tyvärr, mitt sista hemlispaket. Jag hade önskat att det inte var slut än för jag har fått så mycket fint. Dagens paket hjälpte Esther till med att öppna.

image

Så här såg det ut i paketet.  Men från början var det finare inslaget.

image

Och såhär såg det ut inuti. Fem små söta knappar. En brosch där det står att jag vill byta ut min man mot garn. Och sedan det bästa av allt. En sockblankwt från moods of color. Och en av mina önskningar var garn från just moods of color.

Den som har skickat alla dessa fina paket till mig är Karin. Tack så jättemycket för tre fina och underbara paket!

One thought on “Hemlispaket nr 3

  1. Hej Ida! Vad roligt att du gillat paketen 🙂
    Måste fråga, är det på riktigt att din gräsmatta är så där grön!? Sverige är verkligen avlångt, jag såg årets första tussilago i söndags så vi är lite efter här i norr… /Hemlis-Karin

Kommentera

