Koftan växer

Koftan som jag stickar på växer. Armarna är klara och jag håller på att sticka på kroppen igen. Det går relativt fort att sticka eftersom det är stickor 5.5. Någon ny bild har jag inte. Jag hoppas att jag är klar med den innan jag åker till Siv nästa fredag även om jag inte tror att jag hinner det.

På tal om siv så börjar det bli dags att planera vad som ska med, vilka projekt som jag ska titta på material till. Jag får bara lov att köpa garn till det som ligger i min kö på ravelry. Förutom strumpgarn förstås, strumpgarn kan man aldrig få förmycket av.

Igår ville Esther leka med lego och med Ernst. hon byggde en fin mur som Ernst sen fick i uppgift att riva.

image

Kommentera

