Fler presenter

Esther har ytterligare två kompisar som fyller år nu i vår. Och jag kände att det var bäst att sy när tyg och mönster låg framme.

Den första kompisen önskade tröja och hon gillar ljusgrönt.

image

Nästa kompis gillar rosa, gul och orange.

image

Jag gillar båda två och hade lätt låtit Esther ha de på sig. Nu har jag bara kvar att sy en till henne också.

Lite stickat har det blivit idag. Ungefär 5 cm har jag kommit på mina ärmar på min hopp kofta och på månadens strumpor har det blivit ett par varv. Men mer om det en annan dag.

Kommentera

