Universeum

I Göteborg besökte vi även universeum. Det var andra gången vi var där. Förra gången var sommar 2012 och Esther var dryga året. Hon fick ut betydligt mer nu. Men även Ernst tyckte att det var trevligt. Han satt och tittade intresserad på djuren som var där.

image

Efter besöket på universeum mötte vi upp min kusin och åt kvällsmat. Jag har inte träffat honom på 2.5 år så det var väldigt trevligt.

Esthers klänning växer fortfarande. Jag har nu tagit av maskor för nacken. Dock verkar den bli väldigt stor i halsen så jag får försöka minska den lite. Men det tar jag i morgon.

Kommentera

