Öppet magasin

I veckan har vi haft sportlovsledigt så vi åkte hela familjen till Göteborg för ett par dagar. Vi fick gjort en hel massa olika saker. På onsdagen var vi först på Alfons Åbergs kulturhus. Tyvärr fick jag inga bilder därifrån med mobilen men Esther tyckte att det var jättekul att vara där och det fanns mycket att leka med.

Efter Alfons tog vi spårvagnen till Magasin Duett och hälsade på. Det fanns en massa fint som jag ville ha. Dock var inte resten av familjen lika road av att vara där så det blev ett snabbt besök. Bokade dock lite garn till en Ramona kofta som jag förhoppningsvis kommer köpa på SIV. Men lite garn följde med mig hem.  Ett grått nystan till Anna och två nystan strumpgarn till mig.

image

Det var trevligt att vara på öppet magasin. Dessutom känns det skoj att affärsinnehavaren vet vem man är. Både hos Deisy design och Magasin duett tyckte de att det var trevligt med långväga gäster.

Kommentera

