Hemlispaket

Det var ett hemlispaket som låg och väntade på mig på utlämningsstället. Till att börja med så har min hemlis grymt snygg handstil. Paketet innehöll detta.

image

Det är ett nystan zauberball, en chokladkaka och ett paket. I paketet var det en hiya hiya sticka.

image

Tack så jättemycket! Jag ser fram emot att prova stickan och äta chokladen. Zauberball är ett jätte härligt garn att sticka med och exakt denna färgen har jag tidigare haft i ett par strumpor som jag slitit ut och nu kan jag göra mig ett par nya. Tack! En liten kuriosa, i mitt första hemlispaket förra omgången fick jag också zauberball.

Lite ledtrådar var det med, kortet, namnet på ett mönster och ett namn på en hemsida.

Kommentera

