Ljusstöpning

Idag var det dopuppföljning för Ernst i kyrkan. Men det var inte bara det utan även familjedag. Då är det lunch, någon form av aktivitet och fika innan gudstjänsten. Dagens aktivitet var att göra ljus. Vi fick prova på att stöpa ljus, dekorera ljus och gjuta ljus. Mina och Esthers ljus blev så här.

image

Lite stickat har det blivit på mina strumpor. Tyvärr växer inte de i samma hastighet som jag önskar. Jag går och tittar på mina februari ufo och funderar på när jag ska ta tag i dem och repa upp de. Det känns så motigt.

Kommentera

