Owlie strumpor

I går kväll blev jag klar med januaris owlie.

image

Det innebär att jag har stickat upp 400 meter. Eller, inte riktigt men jag räknar ett par strumpor, ett nystan då jag oftast inte räknar småprojekten som jag använder resterna till. Det gäller bara strumpgarn.

Därmed har jag ett minus på garnkontot för februari än så länge. Dock varar det nog inte så länge. Min förra hemlis Anna ska till Östergötlands ullspinneri och har lovat att langa lite garn. Jag vill ha garn till en gråsparv i senapsgult och två färger till.

Kommentera

