Teas byxor

Igår var vi hela familjen bortbjudna på middag till ett par goda vänner. Vi lärde känna de på BVC då deras stora tös är lika gammal som Esther. Precis innan jul blev denna tös storasyster. Någon julklapp fick vi inte gjort till denna lilla tös men nu såg jag en möjlighet att åtgärda detta.

image

Det blev ett par rosa knytbyxor från heilt spesiell og jubel boken som jag köpte åt mig själv innan jul. Jag är mycket nöjd med resten och hade velat göra ett par till Ernst men han har så mycket kläder just nu att vi knappt kan stänga hans byrålåda. Jag får helt enkelt vänta tills vi kommer till en storlek där utbudet inte är så stort.

2 thoughts on “Teas byxor

Kommentera

