Ravello

image

Detta är inledningen på min ravello. Jag har hunnit några varv till sedan bilden togs. Den stickas i visjögarn och det är jätteskönt att sticka i. I vart fall än så länge.

Igår släpptes januarimönstret i strumpklubben. För min del var det ett ganska så lätt val då jag sedan tidigare hade laddat ner ett av mönstrena i mitt bibliotek så då valde jag det. Owlie heter mönstret ovj finns på ravelry. Jag stickar mina i grått trekking garn som är köpt på stickfest för några år sedan samt att jag kommer ha vita ögon.

Kommentera

