Nyårslöfte 2015

Ja då är det dags att sammanfatta det kommande årets nyårslöften.

* max 10 projekt igång, månadsstrumpor räknas inte

* börja på månadsstrumpor den första varje månad

* sticka minst två tröjor/koftor åt mig själv

* sy minst fyra klänningar åt mig själv

* sy minst två tunikor åt mig själv

* göra minst tre beekeeper i veckan och montera

Sen har jag gått med i en facebookgrupp som handlar om att vårda sin stash dvs ta hand om sitt garnlager. Efter att ha tittat på ravelry där det mesta av mitt garn ligger har jag kommit fram till att jag har ca 21 600 meter garn i mitt lager. Målet kommer därför vara att ha 20 000 meter om exakt ett år. Om det kommer att fungera eller inte märker jag senare. Jag får försöka komma ihåg att gå in och kolla emellanåt.

 

Jag önskar er alla mina läsare ett riktigt gott nytt år!

Kommentera

