Adventspyssel

image

Jag, Esther och Ernst var idag på familjedag i kyrkan med adventspyssel som tema. Fredrik var hemma och satte upp julbelysningen i trädgården. Under större delen av tiden som vi var iväg sov Ernst. Han vaknade lagom till mässan. Det innebar att jag och Esther fick lov att pyssla lite själv. Resultatet blev en julkorg och ett ljus. Riktigt fint om jag får säga det själv.

Idag fick jag dessutom stickat färdigt mina elementary-watson-socks och maskat av de. Men mer om det en annan dag.

Kommentera

