Dåligt med uppdatering och häl

De senaste kvällarna har jag varit så trött på att jag inte har orkat uppdatera bloggen. Jag hoppas att det kommer komma en vändning så det blir lite mer inlägg igen.

image

Igår blev jag klar med hälarna på Elementary Watson Socks. Jag har dock inte provat dem än. Det nuvarande målet är att jag ska vara helt färdig med de till söndag. Det är bara skaften kvar så vi får se om jag lyckas. Koftan till Ernst har jag inte ens tittat på sedan i söndags så den har oförändrad status, tyvärr. Jag hoppas verkligen att få mer energi och tid till att sticka.

Kommentera

