Koftan växer

image

Dagens delmål med Ernsts kofta uppnåddes idag. Jag hande som mål att komma till avmaskningen av armarna. Jag har gjort den första avmaskningen på varje sida, av fem. Målet i morgon är att göra klart minskningarna och komma halvvägs ner på ryggen.

Jag hade också velat bli färdig med foten på ett par av mina strumpor, antingen så att jag bara har tårna kvar på skedaddle eller så att jag är vid hälökningarna på mina elementary-watson-socks. Men det tror jag tyvärr inte är en realistisk nivå att nå upp till.

Kommentera

