Ett besök på malmö chokladfabrik

Igår tog jag och Fredrik en tur till Malmö och Malmös chokladfabrik. Ernst var också med.

image

Det var mycket trevligt och intressant. Man fick veta om mazettis uppkomst och hur det går till att tillverka choklad. Vi kan varmt rekommendera ett besök där.

Taxkoftans fram och bakstycken är nu färdiga och jag har lagt upp till armarna. Jag hoppas verkligen att jag kommer sticka färdigt den innan jag börjar på något nytt. Undantag är kläder till dockan till Esther.

Kommentera

