En flaska för lilleman

När jag och Fredrik var inom bolaget innan idag såg vi denna flaska.

image

Den hade passat lilleman, synd bara att det är 20 år tills han får lov att handla den.

Vårt stora hjärta är nu på hven hos mormor och morfar. Hon kommer bli så bortskämd. Skönt för henne att vara i främsta rummet ett par dagar. Det är inte lätt att få en lillebror när man är van vid att ha all uppmärksamhet själv. Vi saknar vår loppa redan och längtar efter henne.

Efter att mormor hämtade Esther och jag hade städat i ordning efter maten så passade jag på att klippa ut mönstret till new boheme tunikan från ottobre. Jag funderar på vilket tyg jag ska ha.

image

Det jag funderar på nu är om man kan ha det randiga på kroppen och det mönstrade till ärmar. Eller om man kan hä ränderna stående på ärmarna. Jag vet dock inte ens om tyget räcker över huvud taget. Det jag annars har är smalrandigt i regnbågens alla färger samt vitt med svarta prickar.

Kommentera

