Prioriteringar

I oktober kommer det att startas en KAL med tröjan Dessine-Moi Un Mouton finns att hitta här
http://www.ravelry.com/patterns/library/dessine-moi-un-mouton

image

Jag har tänkt mig sticka den i det grå geilsk garnet som antagligen kommer bli över från Esthers taxkofta samt färgpaketet som jag fick av min hemlis från magasin duett. Men för att kunna göra det så måste taxkoftan vara färdig så jag vet hur mycket garn jag har över att röra mig med så nu får det bli taxstickning ett tag framöver. Som tur väl är att Ernsts väst blev klar igår så jag inte har den också att tänka på.

Kommentera

