Dr jekyll and mr hyde

image

Esther har ett tag nu tjatat om att hon vill ha ett par tjockestrumpor. Igår letade vi upp garn och jag la upp till dem. Hoppas att det inte ska dröja jättelång tid innan jag är färdig med dem. Dock har jag inte kommit så långt på de då jag har prioriterat att sticka på den väst som det är tänkt att Ernst ska ha på sig efter sitt dop. Där har jag kommit en ganska bra bit och har bara ungefär fyra varv kvar innan det är dags att dela framstycket för att göra sprundet till halsrigningen.

Kommentera

