Paket på posten

Idag fick jag hämtat ut en del av min beställning från magasin duett. Jag är så glad. Dessutom vet jag att det kommer komma ett till om några veckor för att jag beställde ett garn som inte fanns hemma.

image

Detta ska bli en kofta (randig i grått och vitt) samt en tröja. Jag vill bara börja på båda två nu direkt men så kommer det inte att bli. Jag har en del annat som måste färdigställas först.

Tack så jättemycket svärföräldrar och svåger med svägerska för en underbar födelsedagspresent!

Kommentera

