Garn till mig, bara mig

Jag fick pengar av mina svärföräldrar samt svåger och svägerska när jag fyllde år. Jag har antagligen bestämt mig för att använda en del av dem hos magasin duett.

image

Denna lila funderar jag på att ha till tröjan som heter miou.

image

Denna blå vill jag ha till tsu sweater.

image

image

Sen vill jag ha den vita som bas till crazy stripes koftan och därmed grå ränder.

Tyvärr finnas inte garnerna på lager i tillräcklig antal. Får se om jag väljer någon annan färg eller om jag väntar på att de ska få in.

Kommentera

