Födelsedagskalas för mig

Idag har vi haft födelsedagskalas för mig. Hela 30 år blev jag tidigare i veckan. Föräldrar, svärföräldrar, syskon med respektive och ett par vänner var på besök. Jag fick en hel del paketer, jag måste ha varit snäll.

image

Bland annat så fick jag en häftig handväska med utbytbart foder, en läcker keramik skål, en korg till garn, den inofficiella harry potter kokboken, en utomhus blomkruka där det står välkommen, te, servetter, örhäng, bringare och glas. Tror jag fick med allt.
Sen fick jag även en del pengar som kommer att användas till stegräknare, pulsklocka och garn. Jag sitter nu och funderar på vilket garn och varifrån jag ska handla. Har man nu fått pengar kan man lyxa till det lite.

Kommentera

